Дитячий садочок №4 «РОМАШКА» міста Жашкова гостинно відкрив двері для дітей 28 листопада 1967 року.

 

У дошкільному навчальному закладі  функціонує 6 груп, з них: груп раннього віку - 2, груп дошкільного віку – 4.

Форми організації освітнього процесу будуються на основі Базового компоненту дошкільної освіти. Зміст дошкільної освіти, який передбачає гармонійний та різнобічний розвиток дошкільника, формування його особистості, створення в умовах дошкільного навчального закладу розвивального життєвого простору, сприятливого для:
- закладання основ його компетентності (розвиток досвіду, який допомагає дошкільникові розв'язувати проблеми у незвичайних умовах, здобувати нову інформацію, набувати мобільності);
- формування шкільної зрілості: розумової зрілості (диференційоване сприймання, довільна увага, аналітичне мислення, наявність елементарних знань про природу, культуру, людей, самого себе, обґрунтовувати свої думки); соціальної зрілості (пов'язаної з умінням спілкування з дорослими та однолітками); емоційної зрілості (здатність адекватно реагувати на ситуації та події);
- забезпечення балансу фондів «можу» і «хочу»;
- розвиток у дитини зачатків активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції як системи ціннісних ставлень до природи, культури, людей, власного «Я»;
- виховання у дошкільника творчого ставлення до життя.

Завдання колективу
· продовжувати роботу з питання соціального розвитку дітей дошкільного віку
· спрямовувати роботу на реалізацію завдань програми «Я у СВІТІ»
· працювати над розвитком мовлення засобами театралізованої діяльності.

Враховуючи вимоги сьогодення та з метою досягнення належного рівня якості дошкільної освіти в закладі створені такі умови:
- з метою підвищення рівня професійної майстерності педагогів проводились методичні дні та години, засідання педагогічної ради, педагогічні читання, семінари - практикуми, наради при завідуючої, консультації, засідання груглого столу, працює творча група та багато інших видів роботи, які спрямовані на вирішення питань розкриття творчого потенціалу всіх учасників навчально - виховного процесу;
- проводиться робота по підвищенню фахової майстерності педагогічних працівників (атестації педагогів; відвідування курсів підвищення кваліфікації педагогів при Черкаському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних працівників; відвідування МО вихователів міста та району, завідуючих, методистів, медсестер; відвідування занять між колегами; самоосвіта педагогів);
- планомірно проводиться робота щодо покращення матеріально - технічної бази дошкільного навчального закладу.

Педагогічними працівниками, медичним та обслуговуючим персоналом заклад забезпечений повністю, за результатами атестації: вища категорія -1,І категорія - 2; 9 тарифний розряд – 2.